Mumbai Metro - stația Complex Bandra Kurla (BKC), Mumbai, India
Datele proiectului
Contact: Mumbai, India
- Sprijinirea construcției stației de metrou Complexul Bandra Kurla (BKC), care face parte din noul sistem de tranzit rapid din Mumbai, India
- BKC, care este programat pentru finalizare în 2020, va fi un punct important în metroul Mumbai - și va fi, de asemenea, cea mai mare stație de metrou din Asia
- În total, BKC are 475 m lungime și 30 m lățime și cuprinde două niveluri subterane
- Ambele niveluri de 8,4 m și 5,5 m înălțime se termină cu o placă de 750 mm grosime și o placă de acoperiș de 1.200 m
Cerințe
- Furnizarea unui spectru complex de soluții de cofraj și schela coordonate
- Utilizarea tijelor de fixare de la un capăt la altul nu este posibilă din cauza poziției subterane în sus pe pământ
- Secțiuni de betonare de 24 m lungime și 4,5 m înălțime care trebuie formate într-o singură operație
- Instalarea plăcilor de acoperis complexe de 750 mm și 1.200 mm grosime la înălțimi de 8,4 m și respectiv 5,5 m
- Respectarea unui program de construcții solicitant, care se întinde pe numai 14 luni
Client
J. Kumar Infraprojects Limited
Avantaje client
- Soluție completă PERI folosind cofraje și materiale de schele perfect coordonate dintr-o singură sursă
- Secțiuni de betonare de 24 m lungime și 4,5 m înălțime formate într-un singur turn, asigurând astfel respectarea timpului prevăzut de 25 până la 30 de zile
- Reducerea cerințelor de personal datorită utilizării cofrajului sistemului LIWA, ceea ce duce la economii de costuri
- Transferul optim al sarcinilor și suportul pentru masă adaptabil la înălțime prin utilizarea soluției de asamblare modulară PERI UP Flex Shoring Tower Plus
- Economisire de timp datorită meselor pre-asamblate TABLE MODULE VT pe santier, care au fost gata rapid pentru utilizare pentru a îndeplini programul
- Personalul șantierului de construcții a fost instruit și asistat continuu de personalul de asistență PERI la fața locului
Somesh Pandey
Sef proiect
Complexul Bandra-Kurla (BKC) este cea mai mare stație de metrou din Asia. Cautam material pentru cofraj pentru o solutie completa. În plus, a trebuit să ne asigurăm că o cronologie strictă a proiectului cu un timp de lucru de 25 până la 30 de zile poate fi respectată. Cu soluția de cofraj pentru PERI, ne-am atins timpul de lucru planificat. În comparație cu sistemele de cofraj convenționale, am avut nevoie și de mai puțina forță de muncă pe santier pentru a executa un proiect atât de mare. Alături de calitatea bună a materialului, a fost o colaborare excelentă cu proiectanții PERI și ingineri de șantier pe toată durata proiectului.
Soluția PERI
- SCS Climbing System utilizat în combinație cu cofrajul LIWA ca o soluție de cofraj pentru pereții de sustinere cu aplicație față
- Procedură de betonare rapidă și simplă a coloanei folosind cofrajul cu panou LIWA - fără componente cu scop special
- PERI UP Flex Shoring Tower Plus utilizat pentru a sprijini cofrajul pentru plăci
- Plăci de plafon de 750 mm și 1,200 mm grosime formate folosind placa TABLE MODULE VT Slab combinate cu grindele de cofraj VT 20K
- Asistență oferită la fața locului de către inginerii de proiectare și construcții PERI pentru a asigura respectarea programului de construcții solicitant